Vi søker en ambisiøs og resultatorientert forretningsutvikler som vil jobbe på tvers av våre tre selskaper. Dette er en unik mulighet for deg som liker og evner å skape vekst gjennom strategisk samarbeid, nysalg og kryssalg.
Hvem er vi?
- Et spennende og bredt fagmiljø innenfor områdene IT, økonomi / regnskap og markedskommunikasjon
- En moderne arbeidsplass i nye og flotte lokaler sentralt i Halden
- En god og trygg arbeidsplass der forholdene ligger til rette for både faglig og personlig utvikling
- Et bredt tilbud om kurs slik at du både kan opprettholde og videreutvikle din kompetanse
- Fleksibel arbeidstid, muligheter for hjemmekontor og gode muligheter for avspasering ved behov
- Til glede for alle våre ansatte:
- Meget god pensjonsordning og konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Meget god uføre- og gruppelivsforsikring
- Helseforsikring
- Flott og meget familievennlig firmaleilighet med panoramautsikt over havet. Den ligger på Gran Canaria i et område som har verdens beste klima
- Prisgunstig treningstilbud
- Matnyttig og hyggelig lunsjordning
Om rollen
Som forretningsutvikler på gruppenivå vil du være en sentral drivkraft til å:
- Gjennomføre nysalg: Aktivt identifisere og kontakte potensielle kunder for alle tre virksomheter
- Drive kryssalg: Sikre at kunder fra én virksomhet også ser verdien av å samarbeide med de to andre
- Identifisere nye forretningsområder: Utforske og analysere markedet for å finne nye muligheter som kan styrke og utvide gruppens totale tilbud
- Utvikle kundeporteføljen: Bygge langsiktige relasjoner med kunder og samarbeide for å sikre at de får en helhetlig løsning på tvers av IT, økonomi / regnskap og markedskommunikasjon
- Være en strategisk sparringspartner: Bidra til å identifisere synergier og utvikle strategiske planer på tvers av virksomhetene
- På gruppenivå vil du jobbe i team med leder for forretningsutvikling, administrerende direktør og daglig ledere / nestledere i de respektive selskapene
Vi ser etter deg som
- Har erfaring med løsningssalg (B2B), forretningsutvikling eller kundehåndtering
- God kompetanse fra ett eller flere av våre fagområder: IT, økonomi / regnskap og markedskommunikasjon
- Et godt nettverk i regionen
- Evner å tenke helhetlig og ser sammenhenger mellom ulike forretningsområder
- God digital forståelse og evne til å sette deg inn i kundenes behov
- Er en dyktig relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner
- Har en strategisk og analytisk tilnærming, men også evner og liker å jobbe operativt
- Motiveres av å levere resultater og å finne smarte løsninger som skaper verdi for både kunder og selskapet
- Du tar initiativ og arbeider selvstendig innenfor ditt ansvarsområde, samtidig vil du være en del av et team
Arbeidssted og oppstart
- Arbeidssted: Halden
- Oppstart: Etter avtale
- Søknadsfrist: Snarest
Søknadsprosess:
Søknad og CV sendes inn elektronisk via linken i annonsen. Alle søknader behandles konfidensielt. Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess.
For spørsmål om stillingen kan du kontakte:
- Øystein Falch, administerende direktør GP-Gruppen, mobil 915 22 714 (send gjerne en SMS om han er opptatt).
- Eller vår samarbeidspartner: Kristin Vestli Grosvold, Partner I Seniorrådgiver i Bee2Bee AS, mobil 404 12 876 / e-post: kristin@bee2bee.no.
Vi gleder oss til å høre fra deg!