By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Servicedeskmedarbeider søkes til Logiq AS
Logiq har nedfelt i sin visjon at vi skal være den mest anbefalte leverandøren av våre tjenester.
De avdelingene i Logiq som har direkte kontakt med kundene, har derfor et spesielt ansvar for å opprettholde og styrke denne målsettingen.
De ansatte ved servicedesken i Logiq er ansvarlig for at alle kunder blir møtt med sine henvendelser på en hyggelig, effektiv og profesjonell måte.
Kundene skal føle seg tatt vare på i prosessen, og målet er at de skal sitte igjen med et positivt bilde av Logiq som leverandør.
Vi opplever sterk vekst og søker derfor etter en ny medarbeider på servicedesken.
I vårt team har vi i dag fem medarbeidere med høy kompetense og IT-utdanning på høgskolenivå.
Servicedesken løser over 90% av alle henvendelser som registreres.
Vi har et fantastisk bra samarbeid i vårt team, det gjenspeiles også i vår forrige kundetilfredshetsundersøkelse, hvor 97% av kundene våre svarte at de gjerne anbefaler oss til andre!
Arbeidsoppgaver:
Kvalifikasjoner og erfaring:
Vi søker deg som er ekstremt opptatt av kundeservice og alltid gjør det "lille ekstra" for kunden.
Det er en stor fordel om du har erfaring fra lignende stillinger.
Arbeidsdagen hos oss kan til tider være hektisk - det er viktig at du liker å ha "mange baller i luften".
Du må være opptatt av teknologi, like å analysere og feilsøke.
Du har en relevant bacehlorgrad innen en teknisk og eller økonomisk retning. Relevant erfaring, kan kompensere for manglende utdannelse.
Meget gode kunnskaper skriftlig og muntlig i norsk eller svensk er essensielt.
Personlige egenskaper:
Vi tilbyr:
Et meget godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt.
Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt.
Gode muligheter for faglig utvikling.
En trygg arbeidgiver med solid økonomi.
Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie, gode pensjons- og forsikringsordninger.
Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.
"Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia"
Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst?
Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen.
Søknadsfrist: Snarest
Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | IT, Kunde- og salgserfaring, Service & Support, EDI, Service and support, 1.linje support |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Arbeidsgiver | Logiq AS |
Tønne Huitfeldts plass 2 | |
1767 HALDEN | |
Nettside | www.logiq.no/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Halden |
Tittel | Servicedeskmedarbeider |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Kristin Vestli DNV-GL sertifisert rekrutterer kristin.vestli@bee2bee.no +4740412876 |